Üzemeltetés

Informatikai rendszerének folyamatos, megbízható üzeméhez szükséges az állandó felügyelet. A fellépő problémákat még az előtt kezelni kell, hogy azt a felhasználók észrevennék, munkájukban fennakadást okozna.

Rendszerüzemeltetési szolgáltatásunkat úgy építettük fel, hogy a rendszergazda minden esetben a leggyorsabban reagálhasson a hibákra, felhasználói igényekre. Az üzemeltetés kezdetekor részletesen megismerjük a rendszert, és megteremtjük a hatékony rendszeradminisztráció feltételeit:

Az így kialakított környezetben végezzük az üzemeltetést, elvégezzük a mentéseket, támogatjuk a felhasználókat. Az üzemeltetési eseményeket naplózzuk, beleértve a mentéseket.

A rendszerről szerzett tapasztalatainkat, és az üzemeltetési naplót folyamatosan kiértékeljük, meghatározzuk a rendszeresen ismétlődő problémaforrásokat, javaslatokat teszünk a további fejlesztésekre. Szerződéses ügyfeleinknek ingyenes konzultációs lehetőséget biztosítunk, szaktanácsadást nyújtunk informatikai jellegű kérdésekben.

A hálózat méretétől, a felhasználók számától függő, rugalmas szerződéses konstrukciókat kínálunk. Szerződésbe foglalható az elvárt rendelkezésre állás, reakcióidő, vagy az ön által kialakított SLA rendszer is. Igény szerint biztosítunk helyszíni fix idejű rendszergazdai jelenlétet, akár teljes munkaidőben (outsourcing), illetve távmenedzsmentet.